Sponsor een aria

Het Westerkerkkoor en het Lelikoor – twee Amsterdamse topkoren – bundelen hun muzikale krachten in een uniek samenwerkingsproject: de Hohe Messe van Bach.

HM-sponsor-beeld-v1

Dit grootse werk door een groot koor, uitgebreid orkest en professionele solisten vraagt niet alleen een flinke inzet, maar is ook financieel een uitdagend project. We nodigen iedereen uit om ons te steunen bij de verwezenlijking van dit concert.

Bovenop uw toegangskaart kunt u een solist, instrumentalist of deel met een gift ondersteunen. Maak een sponsorbedrag over op bankrekening NL04 INGB 0003 8921 70 t.n.v. Stichting Cantatediensten Westerkerk o.v.v. sponsor Hohe Messe. Alle kleine en grote giften zijn welkom.

Heeft u vragen over sponsormogelijkheden, mail dan naar info@westerkerkkoor.nl

• bij een sponsoring van € 25 krijgt u een consumptiebon
  • bij een sponsoring van € 50 krijgt u een consumptiebon en een plaats in het gereserveerde gedeelte
  • bij een sponsoring van € 100 of meer: neem contact op via info@westerkerkkoor.nl om de extra mogelijkheden te bespreken
  • wilt u uw bedrijfslogo op laten nemen in het boekje? Mail dan naar info@westerkerkkoor.nl.

HM-sponsor-beeld-2-v1

Posted in blog