Bachdag 2024 aanmeldformulier

Deelname kost €45,‑ p.p. incl. lunch. ’s Ochtends werken we aan de cantate met een pianist, ’s middags met de solisten en Ensemble ’t Kabinet. ’s Avonds volgt een concert voor publiek. Nodig al je vrienden en bekenden uit, tickets voor het concert zijn hier te koop.

De dag zal er ongeveer zo uitzien:
– in de ochtend koorrepetitie met pianist;
– in de middag koorrepetitie met orkest;
– tussendoor ruimte voor koffie-/theepauzes en een ruime lunchpauze;
– ’s avonds om 20.00 uur voeren we het werk uit in een exclusief concert in de Westerkerk.

Meer informatie vind je hier.

Meld je aan via onderstaand formulier. We zullen je via e-mail op de hoogte houden van alle verdere details.

Aanmeldformulier

* veld verplicht invullen

Naam*
Stemsoort*
We zoeken vooral nog tenoren, maar liever geen vrouwelijke tenoren, omdat dat een andere klankkleur geeft dan gewenst.
Inbegrepen bij deelname zijn: bladmuziek, koffie/thee, lunch. Avondeten is er niet bij inbegrepen
U kunt de Stichting Cantatediensten Westerkerk steunen door hieronder een extra bedrag in te vullen als gift. Met uw steun draagt u bij aan het voortbestaan van de cantatetraditie in de Westerkerk. Bij voorbaat hartelijk dank!
Transactiekosten
Voor elke transactie betaalt de Stichting Cantatediensten Westerkerk een klein bedrag. U kunt ons helpen door dat bedrag voor uw rekening te nemen. Maak hieronder uw keuze. Hartelijk dank!
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.